Linkedin-annonsering

År 2019 hade 98% av svenska hem tillgång till internet hemma. 95% av landets befolkning använder internet och 91% användr internet dagligen. Att synas  på internet genom digital annonsering ger dig möjligheterna att nå ut till kunder du troligtvis inte hade träffat fysiskt.

Att annonsera på linkedin

Det är lite annorlunda att annonsera på LinkedIn jämfört med Facebook och Instagram. LinkedIn använder folk främst inom yrkeslivet snarare än ett privat socialt medie. 

Här kan man rikta sig mot städer, kön, men framför allt mot yrkestitlar och positioner på företag. Passar främst dig som annonserar B2B.

Kontakta mig

Annonserar ni dag?

Om ja, var annonserar ni idag?

Vi är intresserade av att boka

14 + 1 =

Berätta gärna om er verksamhet

Roligt att du är intresserad av att få hjälp att av mina tjänster. Använd formuläret här intill för att kontakta mig och boka en kampanj. 

Berätta gärna lite om er verksamhet, hur ni jobbar med marknadsföring idag och vad ni har för förväntningar på ert bokade jobb, då kan jag lättare återkoppla till er med information om hur vi går vidare utifrån er verksamhet. 

Facebook

Locka nya kunder till din verksamhet, håll steget före konkurrenterna och öka omsättningen. Hur vill du visa upp din verksamhet? 

Instagram

Instagram är en snabbt växande kanal och annonsering här är en snabbt växande källa till både leads och ökad försäljning. Med affärsmål i grunden sätter vi en plan för eran betalda synlighet på Instagram.