Facebook-annonsering

År 2019 hade 98% av svenska hem tillgång till internet hemma. 95% av landets befolkning använder internet och 91% användr internet dagligen. Att synas  på internet genom digital annonsering ger dig möjligheterna att nå ut till kunder du troligtvis inte hade träffat fysiskt.

Att annonsera på facebook

När ni annonserar på Facebook kommer jag kunna rikta era kampanjer mot olika målgruppern ni har, både de ni vet om och liknande målgrupper.

Det finns möjlighet att vara ganska så specifik med vem man riktar sig mot i form av kön, ålder, stad, intressen och liknande. 

Kontakta mig

Annonserar ni dag?

Om ja, var annonserar ni idag?

Vi är intresserade av att boka

4 + 8 =

Berätta gärna om er verksamhet

Roligt att du är intresserad av att få hjälp att av mina tjänster. Använd formuläret här intill för att kontakta mig och boka en kampanj. 

Berätta gärna lite om er verksamhet, hur ni jobbar med marknadsföring idag och vad ni har för förväntningar på ert bokade jobb, då kan jag lättare återkoppla till er med information om hur vi går vidare utifrån er verksamhet. 

Instagram

Instagram är en snabbt växande kanal och annonsering här är en snabbt växande källa till både leads och ökad försäljning. Med affärsmål i grunden sätter vi en plan för eran betalda synlighet på Instagram.

LinkedIN

Genom att marknadsföring på LinkedIn har ni möjlighet att nå beslutfarrare på företag, vi annonsering på LinkedIn kan man anpassa annonserna till en specifik yrkestitel eller position på företaget.